Testimonials

Door gedegen kennis van account based marketing heeft Invalshoek ons in staat gesteld om onze marketing functie effectiever te maken en de juiste content bij de juiste doelgroepen onder aandacht te brengen. Dit heeft geresulteerd in een sterke toename van zowel zichtbaarheid als nieuwe leads. De samenwerking verliep zeer plezierig en was productief door de combinatie van kennis van digitale marketing methodes en een pragmatische aanpak waardoor we snel grote stappen vooruit konden zetten.

Martijn Groot - Alveo

Andy snapte mijn niche al tijdens het eerste gesprek volledig. Dit vond ik essentieel voor onze samenwerking. Door de gebruiker centraal te zetten bouwt hij automations die aansluiten bij de customer journey.

Ferry Vermeulen - INSTRKTIV

Nu het steeds drukker werd met matchen werd het tijd voor een nieuwe Miss Appril website. Doordat we nu van scratch het hele proces konden inrichten, dacht Andy ook al vanaf het begin af mee. Dit begon met een brainstormsessie over de kernwaarden van Miss Appril. Hiermee kon Andy een strategie bedenken welke boodschap we gaan verkondigen in de campagne. Ik kreeg tips over hoe je conversie meet – we moesten voor elke handeling op de website, denk aan het inschrijven van het match lijstje, een bedankpagina aanmaken. Via deze bedank pagina kun je goed meten waar de bezoekers geïnteresseerd in zijn en wat ze doen.

Jacqueline de Gruyter - Miss Appril

Invalshoek helpt ons om op een efficiënte manier, continu online feedback te verzamelen van onze achterban. Zo kunnen we hen nog beter betrekken bij ons werk, onze communicatie verbeteren en er voor zorgen dat donateurs ons langer blijven steunen."

Jeroen van Aken - Hivos